Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
3 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Atom Maverick
Kiitos nopeasta toimituksesta, ostin tämän pikkuveljellä ja hän on tästä tykännyt todella paljon ja on ollut laadukkaan oloinen. Varaosia kans saa todella hyvin teiltä tähän ja se tekee tästä huonattavasti paremman kun prisman paskoista. Voin suositella tätä muillekkin tämä on kyllä todella näppärä ensiautoksi
Heikki S3 weeks ago
Arvosteluun liittyvät kuvat

Sähäkkä peli
Sopivan sähäkkä ja mukavaa kun neliveto!
MSS3 weeks ago
Hyvä ensiauto
Hyvä ensiauto 6-vuotiaalle. Kaasua saa kuristettua ja siten autoa on helppo naperonkin hallita. Akun lataus aika hidas ainakin lapsen mielestä.
Niko3 weeks ago

