Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
4
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
100%
4
0%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Haastava ! Ohjeet paljolti puutteelliset, saisi olla tarkemmat. Onneksi piirrustukset sen verran tarkat, että jos malttaa tutkia molemmat oikein tarkkaan pärjää ! Suosittelisin kokeneemmalle kokoajalle ! Kyllä eka kertalainenkin pärjää, kunhan malttaa tutkia paperit kunnolla ! Suosittelen tutustuun YOU TUBEN filmeihin (esim. Wooden model ships)...eka kertalainen pääsee hajulle ! Mutta lopputulos on KOMEE ! Kunhan jaksaa pakertaa ! Sekä on huolellinen !
Ari, Oulu27 Feb, 2024Vahvistettu ostos

