Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Voi tuntua hiukan pieneltä, mutta itselläni on riittänyt hyvin kaikkeen tarpeelliseen. Laatu parasta A-luokkaa! Toimitus ja pakkaus normaalia erinomaista laatua, kiitos.
Anonyymi9 Jun, 2025Vahvistettu ostos

