Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
15 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Erittäin hyvä muoviliima.
Toimii kuten pitää.
Paras perusliima pienoismallien muoviosien rakentamisessa.
Oispa tätä ollut 70 - Luvulla
Nopeasti toimiva ja tiukasti liimaava liima. Siveltimellä onnistuu todella pientenkin osien liimaus erittäin tarkasti
Nopeasti toimiva ja tiukasti liimaava liima. Siveltimellä onnistuu todella pientenkin osien liimaus erittäin tarkasti
Todella hyvä liima pienten osien liimaamiseen! Sivellin on paljon pienempi tässä mikä helpottaa pienten osien liimaamista. Kuivuu nopeasti ja pysyy!
Todella hyvin toimiva liima. monien kymmenien vuosien varrella käytettyjen joukosta paras liima. Kapillaaarisuus todella toimii hienosti, saa siistin liitoksen helposti. Kuivuu juuri sopivassa ajassa.
Nopeat toimitukset.
Nopeaan kuivuva todella hyvin toimiva liima. Sivellin iso plussa.
Sitä saa mitä lupaa. Simply The best!
Kuivuu nopeasti ja toimii parhaiten jos liimaa väleihin mihin se juoksee helposti.
Varmaan Paras liima mitä saa
Nopeahkosti kuivuva, todella "ohut" liima. Sopii mainiosti pikkuosien kiinnitykseen. Testattu 1/24 autojen kanssa.

