Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
10 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Pensseli ja hyvä liima muovipaloille
Anonyymi4 months agoVahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Pensseli ja hyvä liima muovipaloille
Anonyymi4 months agoVahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Anonyymi5 months agoVahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Halpa ja kestää ikuisesti, ei sottaa ja kuivuu nopeasti.
Anonyymi6 months agoVahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Erittäin hyvä liima
Anonyymi30 May, 2025
Otsikoimaton arvostelu
Anonyymi19 Jan, 2025
Otsikoimaton arvostelu
Anonyymi31 Oct, 2024
Otsikoimaton arvostelu
Anonyymi31 Oct, 2024
Otsikoimaton arvostelu
Oikein iso ja riittoisa.
Anonyymi13 Sep, 2024Vahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Tälläin 15v jälkeen takaisin mallaajaksi palanneena, tämä liima ja annostelu on hyvä uudistus harrastuksen parissa tapahtunut kehitys. Suosittelen.
Anonyymi27 Feb, 2024Vahvistettu ostos

