Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
4.67
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
33%
4
67%
5
3 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Hyvä akku. Reilusti ajoaikaa.
Anonyymi3 months agoVahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Antaa mukavasti lisää ajoaikaa perus aakkuun verrattuna, varsinkin mikäli autossa on tehokkaampi moottori, valosarjat, lisäpainoa etc..
Anonyymi3 months agoVahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Hyvin virtaa, liitin ja johto voisivat olla paremmat, mutta toimii siis vallan hyvin
Anonyymi2 Jul, 2025Vahvistettu ostos

