Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Hankin tämän kartingauton vara-akuksi, mutta taitaa päätyä ykkös-akuksi. Käynnistää IAME X30 moottorin iloisesti ja päivän ajojen jälkeen oli 10-15% huvennut latauksesta. Mainio valinta varsinkin jos painoraja alkaa tulemaan vastaan!
Anonyymi27 Apr, 2024Vahvistettu ostos
