Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
3.83
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
33%
3
33%
4
33%
5
3 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
toimiva vekotin, tuo virtakytkin, samat kommentit kuin aiemmilla. Muuten kerrasta käyttöön.
Anonyymi11 Mar, 2024Vahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Virtakytkin erilainen kuin sen paikka autossa. Pitää soveltaa... onneksi mukana tuli tara jolla sen sai kiinni kotelon kylkeen.
Anonyymi27 Feb, 2024Vahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Hyvä perussäädin pienille virroille. Varsinkin Ni-Mh akuille riittävä. Käyttöönotto on helppoa ja virtakytkin on roiskevesisuojattu. Virtakytkimen sijoittelu voi joissain tapauksissa tuottaa ongelmia johtimien lyhyyden vuoksi.
Anonyymi27 Feb, 2024Vahvistettu ostos

