Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Suoraan paketista ajoon. Tällä autolla ei tule pulaa vauhdista tai vaarallisista tilanteista! Erinomainen tuote, toimii hienosti tiellä, mutaisella metsätiellä ja lumessa. Valot yllättävän kirkkaat, mikä helpottaa pimeällä ajaessa auton näkemistä ja löytämistä ojista ja puskista paljon.
Anonyymi5 months agoVahvistettu ostos

