Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Huippu laite
Ostin tämän yhdessä veljeni kanssa, ja olemme olleet todella positiivisesti yllättyneitä sen nopeudesta. Laatu on erinomainen, ja tuote vastasi odotuksiamme täysin.
Suuret kiitokset Mr Hobbylinnan Mikolle nopeasta toimituksesta! Suosittelen tuotetta ehdottomasti muillekin. Me otimme lisäksi lisäakun mukaan, mikä osoittautui hyväksi päätökseksi 👍
-Jukka
Jukka, Hattula1 week ago

