Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
2 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Loistava perusohjain ja konfigurointi helppoa. Hyvä ohjaustuntuma. Perheen pienimmillä ei tosin liipaisimen hallinta onnistu hyvin kun käsi on pieni. Radio ja vastaanotin alkoivat keskustelemaan kun laittoi virrat päälle. Säätömahdollisuudet myös hyvät.
Anonyymi27 Feb, 2024Vahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Erinomainen ohjaustuntuma ja ergonomia. Kevyt, kompakti ja helppokäyttöinen.
Petri, Tampere27 Feb, 2024Vahvistettu ostos

