Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
4.33
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
67%
4
33%
5
3 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Tuli itselle ns vararuiskuksi mutta täyttää tehtävänsä niin hyvin että on uusi ykkönen.
Anonyymi1 month agoVahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Ostin tämän ensimmäiseksi ruiskuksi figuurien maalaamista varten ja oikein hyvin on täyttänyt tarpeeni. Jos olet ensimmäistä ruiskua hankkimassa kannattaa huomioida, että värisäiliö on todella pieni, jos et ole varma ostoksesta kannattaa tämän sijaan hankkia Flow-TF. Minulla meni kahden ruiskun ostamiseksi, mutta ei haittaa kun Flow-TF hoitaa isommalla suuttimella terrainin ja tällä maalaan pienellä tarkemmat kohteet, säästää suuttimen ja neulan vaihtorumban. Jos jotain noottia pitää antaa niin välineet peruspuhdistukseen voisivat tulla mukana.
Anonyymi4 months agoVahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
hyvää jälkeä ja kaikki tarpeellinen paketissa.
Anonyymi9 Feb, 2025Vahvistettu ostos

