Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
4.83
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
3 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Todella hyvä lakka suojaamaan maalia! Tällä saa todella kivan liukkaan ja kiiltävän pinnan pienoismalleihin! Jää reippaasti ylikin niin voi tehdä yhdestä purkista useamman pienoismallin.
Anonyymi19 Jan, 2025Vahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Hyvä lakka
Tomi, Espoo27 Feb, 2024Vahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
todella hyvä lakka.
Eetu, Ähtäri1 Mar, 2022

