Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Kerrankin snap fit jossa osat oikeasti "fittaavat snäpäten" just eikä sinne päin... Mengin "toonit" napsahtelevat kokoon todella mukavasti: tämä oli ensimmäinen jossa yksi sauma (keulassa) jäi hieman irvistämään. No prob, tippa liimaa ja "lapsellinen Das Boot" on hienosti kasassa.Nostaisin esiin että tämä on mielestäni ehkä onnistunein Mengin "toon"-malleista. Osa on liiaksi liioteltuja, tai väärästä paikasta liiaksi, tms... tämä on sopivan hölmö mutta silti kiehtovan esteettinen.
SubFreak1 Mar, 2022

