Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
3 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Hyvä tuote. Gyro toimii ja pitää koneen hallinnassa jopa kohtuu navakassa tuulessa.
Sopii mainiosti siten myös aloittelijalle niin kuin kuvauksessa kerrotaan.
Pari varapotkuria pakkauksessa myös, jos käy "oho" tilanne, jotka on helppo napsauttaa pikakiinnityksellä paikalleen.
Vahva suositus tälle.
Anonyymi2 months agoVahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Anonyymi6 months agoVahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Anonyymi2 Oct, 2025Vahvistettu ostos

