Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
4
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
100%
4
0%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Tämä ESCIn jo alun perin vuonna 1972 julkaisema malli ei ole ollenkaan hassumpi. Valu on tarkkaa ja osien yhteensopivuus hyvä. Pienenä miinuksena metallisten jousien materiaali oli ainakin minun paketissani turhan ohutta. Voi tästä siviilipyöränkin rakentaa, mutta se onkin jo työläämpää.
Anonyymi27 helmi, 2024Vahvistettu ostos

