Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
4.75
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
25%
4
75%
5
4 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Oikein kelvollinen ruisku. Värikuppi on kovin pieni ja aiheuttaa helposti sotkua mikäli sekoitat värin kupissa. Kupin sisäpuolen pinnoitus on tasoltaan välttävä -hivenen epätasainen eikä kromaus ole täysin onnistunut, kerää helposti maalikökköä itseensä ja tekee puhdistamisesta aavistuksen työlästä. Muuten erinomainen tuote, neulaa ei tarvinnut kiillottaa vaan oli valmiiksi hyvä ja tiivisteet valmiiksi pitävät.
Anonyymi3 loka, 2025
Otsikoimaton arvostelu
Hyvä ja helppo puhdistaa!
Jan-Henrik, Lahti27 helmi, 2024Vahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Hyvä ja helppohuoltoinen ruisku!
Juuso, Pyhäranta1 maalis, 2022
Otsikoimaton arvostelu
Olen ollut maaliruiskuun erittäin tyytyväinen. Helppo puhdistaa.
Juho, Orimattila1 maalis, 2022

