Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
4.5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Erittäin hyvä renkaiden liimaukseen, sopivan hidas kovettumaan (lähes 1 minuutti), ja tarttuu tiukkaan... Ainoa miinus ettei irtoa edes kiehuvassa vedessä, vasta noi 150 astetta pehmentää, mut jäähtyessään kovettuu taas...Parempi tarttuvuus kuin esim. Locktite 406 tai 460
Mika, Tohmajärvi1 maalis, 2022

